Jak pracujemy

Firma wykształciła system ułatwiający produkcję elementów wyposażenia dokładnie dopasowanych do potrzeb zamawiającego. By spełnić oczekiwania klienta wypracowaliśmy schemat postępowania podzielony na 7 etapów.

I etap
Doradca techniczny jeżeli jest to konieczne przyjeżdża z wizytą, by wysłuchać oczekiwań klienta i pomóc w dobraniu najlepszych rozwiązań dla doskonałej prezentacji produktów. Na podstawie tych wytycznych wykonujemy podstawowy szkic potrzebnego produktu.

II etap
W porozumieniu z Doradcą Technicznym dział przygotowania produkcji wykonuje prototyp, który jest wysyłany do klienta. Klient ma możliwość sprawdzić zachowanie się (regału stojaka) i wygląd estetyczny pod pełnym obciążeniem.

III etap
Wykonanie poprawek i korekty, jeśli jest to konieczne.

IV etap
Wycena produktu.

V etap
Podpisanie umowy lub zamówienia.

VI etap
Produkcja i wysyłka do klienta.

VII etap
Opieka posprzedażowa.

Dzięki tak wypracowanemu systemowi prac, klient wie dokładnie jaki będzie efekt końcowy zamawianego produktu. Żadnych rozczarowań, żadnych nieporozumień !

Prosimy o kontakt z doradcą technicznym

Ulmar - Wyposażenie sklepów

Wszystkie prawa zastrzeżone.
 
Ulmar © Strona główna   |   O firmie   |   Usługi   |   Jak pracujemy   |   Galeria   |   Formularz   |   Kontakt